Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem dostala spucunk i za to, že jsem visačku ušmikla a měla ji zvlášť. Ale ty kraťasy mi vyměnili.

A další dítě, co má větší nohu jak já. Btw. moje 37 prý odpovídá cca 11 rokům. No, váhu mám na 13.;-D

2 0
možnosti
Foto

Já mám váhu na... áále radši nic.;-D

A nohu č. 41.:-P

1 0
možnosti
Foto

J54a19n 51P28r53a79ž79á72k

28. 11. 2022 18:21

R^Třeba založíš nový visačkový módní trend;-D

3 0
možnosti
IB

Ano, všechno je o lidech, buď chtějí nebo nechtějí.;-)

Hezké pondělí, Šárko, snad se už bude při nákupech dařitR^.

4 0
možnosti
Foto

Šárko, kdybych měl třetí dítě s druhou ženou, tak se ozvu. Jinak ti musí stačit :-) a karma.

2 0
možnosti
Foto

Tak dlouho čekat nemůžu.;-D

2 0
možnosti
MV

Už za ten krásně popsanej příběh bych ty oteplovacky bral, ale nezap bych je přes pupek. Takže alespoň karma a díky!

5 0
možnosti
Foto

Marku, díky za čtení a karmu.

0 0
možnosti
Foto

Nejhorší byly ty se kšandama, co se zařezávaly do zadku 🤣🤣

2 0
možnosti
Foto

Tyhle mají odepínací kšandy.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ve třetí třídě jsem si oteplovačky doslova vybrečel. Pak jsem z nich nechtěl vylézt. 🤣🤣

1 0
možnosti
Foto

Do těhle by ses nevlezl.;-D

0 0
možnosti
Foto

Promiň, Šári, bobování je téměř minulostí i pro mě, ale snad si je někdo vezme i bez visačky;-)

2 0
možnosti
Foto

;-D Myslíš, že bez visačky je někdo bude chtít?

2 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,23
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik