Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrej počin a za nějR^ já jsem vánočku nikdy nepekla, připadá mi to moc pracný a výsledek nejistý.

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem byla napjatá, jak to dopadne:-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, svou poslední kynutou vánočku jsem upekla před cca 20 lety. Od těch dob zásadně peču jen tvarohovou a ta mi jde dost dobře. Kynutou nezvládám, takže před tebou smekám klobouk.

Předevčírem jsem taky zažila jedno poprvé (možná i naposled): zpívala jsem se svým tátou lidovky. Ano, s tím chlápkem, který přispěl k mému zrození a za celý svůj dosavadní život jsem od něj neslyšela jediné Tralala..., tak s tím jsem prozpěvovala (snad to pánovi na vedlejším lůžku moc nevadilo) hity typu: Červený šátečku, Beskyde Beskyde, Nemelem nemelem a tak podobně. Tohle poprvé si také zapíši do deníčku.:-):-)

ToběR^

3 0
možnosti
Foto

Pavli, přeju ti, ať s taťkou zažijete ještě hodně společných zpívání.:-)

Já se kynutého těsta dost bojím, ale zjišťuju, že se nad ním zvítězit dá.:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, palec hore a to vážně. R^To já se přiznám, že leccos upeču, uvařím, ale na vánočku jsem si troufla už hodně dávno a to jednou. Snědla se, ale.....už to nechávám zručnějším. I když, nikdy neříkám nikdy;-D

2 0
možnosti
Foto

Jitko, že ty bys to nezvládla znovu?:-))

1 0
možnosti
MV

Moje babička říkala: je jedno, jak vypadá. Důležitý je, jak rychle zmizí!

Příjemně jsem se při čtení usmíval - a to se taky, setsakra, počítá.

Dobře nakynutej a propletenej rok i Tobě.

7 0
možnosti
Foto

Marku, ta absence cukru nikomu nakonec nevadila, po té kalorické smršti z Vánoc.

Hezký zbytek roku, ještě se rácháte v moři?

0 0
možnosti
Foto

J55a94n 61P17r13a71ž70á61k

27. 12. 2022 14:22

R^Šoupni mi sem přes diskusi kousek, namažu si ji máslem a s chutí slupnu:-P

3 0
možnosti
Foto

Už není. Příště ti schovám, Honzo.:-)V

1 0
možnosti
RE

Rozklikl jsem to i já! Ještě, že jste zapíchala ty špejle:))):-);-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to nebylo úplně marné rozkliknutí.;-D

1 0
možnosti
Foto

Nychytal jsem se na nadpis a po přečtení perexu jdu zklamaně rovnou do diskuze... ;-D (Ba ne... dobrý blog :-))

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D

Přemýšlela jsem, že ti zavolám, ale nechtěla jsem ti narušit povánoční idylku:-).

1 0
možnosti
IB

Šárko, ta vánočka vypadá báječně, hned bych se do ní zakousla, gratulujiR^

2 0
možnosti
Foto

Šárko, já na blog kliknul, aniž bych četl perex 8-o a teď mě bolí ... u V. Ale zde platí to samé jako u milování. S každým dalším opakováním je to lepší a lepší.

6 0
možnosti
Foto

Taky nejdřív klikáš a potom čteš. Tvoje chyba, teď to musíš nějak rozchodit.;-D

1 0
možnosti
Foto

Náhodou, krásna vianočka.Tak ja si to ani nepamätám.:-)Asi v škôlke, stále som sa rada motala v kuchyni vôní mojej babky.Ale naprosto si pamätám synovo poprvé samostané varenie, keď mi volal z internátu a varil si čaj.;-D

3 0
možnosti
Foto

Vďaka, Janka.

Jak jsem psala níže, ten cukr navrch skryl některé nedokonalosti. Štvalo mě, že není dost sladká, jediný cukr, co tam byl, byla ta lžička do kvásku:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,32
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik