Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takže teď budou dramata z kolejí... Hodně štěstí.R^

1 0
možnosti
Foto

Dramata? Nestrašte, Alice.;-D

0 0
možnosti
Foto

Máte nějakou techniku, jak si pamatovat cestující, které jste zkontrolovali? R^

5 0
možnosti
Foto

Šárko, a můžu jezdit na černo, když budeš mít službu? Ať se Ti daří v obou kariérách. R^

6 0
možnosti
Foto

A čo chceš prosím ťa, robiť v Liberci...

3 0
možnosti
Foto

J79a96n 70A58n83d83r65l79e

7. 2. 2023 17:53

docela dobrej blog to mohl byt... ale ta posledni veta;-O

no nic, i tak gratuluju R^:-)V

5 0
možnosti
Foto

Je na ní něco nepravdivého?;-D

2 0
možnosti
JZ

Mně se ta odrhováčka líbí. Zasloužená karma :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Je dost vlezlá:-) za karmu a za návštěvu dík.

0 0
možnosti
Foto

Jsem zvědav. 🤣 A doufám, že si jako cestující pošmáknu. 👍😅

2 0
možnosti
Foto

To těžko, jídelní vůz nemáme.;-D

1 0
možnosti
Foto

Zklamala jsi mě, těšil jsem se, že mi vyjednáš slevu na Pendolino a ty nejsi u ČD ;-D;-D;-D .... aaaale, asi Ti to odpustím ;-D

3 0
možnosti
Foto

Se zeptej u konkurence, jeden tady taky píše blogy.;-D

2 0
možnosti
Foto

Veľmi ma to pobavilo, uniforma je na žene vždy sexi, gratulujem, teším sa na knižku a dúfam, že sa s tebou niekedy zveziem ak by si prehodila výhybku a zbehla na slovensko :-):-)

5 0
možnosti
Foto

Já zbehnu, ale autem.;-) svezu tě, to už jsem ti slíbila.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,67
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik