Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

No, mně se to stalo taky, vícekrát...

ALe mám jednu fajn kamarádku, kterou mám ráda a která mě provází spoustu let. Té jsem to řekla na rovinu, prostě aby mi tyhle věci nenabízela, že se s ní chci kamarádit dále a že by to vše zničilo... No, nebylo to snadné, ale podařilo se to.;-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem kdysi dělala úvěrové karty a taky nějaké bankovní produkty-a vím, jak je těžké držet jazyk za zuby, když plány hoří...jeden kamarád si stavebko udělal, ale prý by si ho udělal stejně. Nikoho jsem ale nelámala a neotravovala. Jen mezi řečí- "Nechceš kartu?"

Nechci"  a převedla se řeč na jiné téma;-D...

Už bych tu práci nedělala.

0 0
možnosti
Foto

Víš jakej je rozdíl mezi pojišťovákem a klíštětem? Od pojišťováka nechytneš boreliózu... :-)))

2 0
možnosti
RK

Na klíště stačí pinzeta:-P

1 0
možnosti
RK

Řekl bych že se radujete předčasně. To číslo si jistě nevymazal a už hledá vhodnou záminku kdy se ozvat. :-)

1 0
možnosti
RP

Možná si ho i vymazal, ale před tím ho vyměnil s kamarádem finančním poradcem za jiný kontakt ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,35
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik