Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

já se "naučila" lyžovat pouze z lásky ( k chlapovi)...toť mocná čarodějka! Ale jak láska postupně vyprchávala, postupně ochablo mé nadšení z lyžování, tak jsme konečně přešli k sexu ;-D a teď...nějak tloustnu ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak na sex ho přemluvím spíš, než na lyže;-D

0 0
možnosti
Foto

grog s klobásou...lyžování je vlastně fajn:-)

2 0
možnosti
Foto

To je!:-) Ta klobása se tím lyžováním spálí a člověk nepřibere ani deko. Jen těch grogů nesmí být moc, jinak člověk padá z vleku.-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, přiznám na rovinu, že jsem po přečtení nadpisu, zrovna na TO pomyslela;-D..ale i tak fajn počteníčkoR^

1 0
možnosti
Foto

Za trest si povinně přečteš několik blogů o bávu;-D

Ale protože je advent, trest uděluji podmínečný:-))

2 0
možnosti
Foto

Chudáček malej ;-(

To se nestydíš, mstít se za chlapskou lenost na svém vlastním synkovi? ;-D;-D;-D;-D

Jinak R^ hezky jsem si u toho oddechl :-)

2 0
možnosti
Foto

On to ještě neví, tak pššššt..;-D

A už jsi četl blog, kvůli kterému vznikl tento blog?;-)

2 0
možnosti
Foto

Směji se „bávu“. Jakože všichni známe, ty klouzavé články. I kdybyste napsala absolutní blbost, tak za to jediné souvětí máte +++R^.

A navíc jste blbost nenapsala.

6 0
možnosti
Foto

Já jsem si říkala, že kdo bávo nezná, tak asi nepochopí:-) Máte u mě bod.

A děkuju.:-)

1 0
možnosti
Foto

A no tak já ti to přeju, že jo... Ale mě s tím netrap:-)

1 0
možnosti
Foto

Tahat násilím Tě na Bucharku nebudu, slibuju:-) Tak snad jen ten grog na zahřátí,to bys zvládla i bez nazutých lyží:-)

0 0
možnosti
AJŘ

Tak lyže ani náhodou. To bych se zpřerážela jen od pohledu na ně, ale ještě asi v pětapadesáti jsem kroutila piruety a skákala kadety, jako ouplná mladice. Pravda, většinou jsme se zapíchly se sousedkou do sněhového valu kolem kluziště a pomlouvaly nepřítomné;-D, ale svoje jsme si každou zimu odbruslily. Pak jsem si zlomila nohu a měla jsem po ftákách, protože aby se ta hnáta dostala do nějaké boty vhodné k bruslení opravdu nehrozí. Tak se raději válím na kanapi.;-D

1 0
možnosti
Foto

Válení je oblíbený sport hned na druhém (a někdy i na prvním) místě;-D

0 0
možnosti
Foto

Moje děti lyžují ...náct let, já ...set let;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Konečně jsi tady, má krevní skupino;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak já znám také činnosti, které jsem prvně vyzkoušela až v rané dospělosti, a přesto jsem si je zamilovala - lyžování k nim nepatří ;-)

6 0
možnosti
Foto

Ty činnosti jsem si také zamilovala, jestli myslíš ty samé, co já;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,06
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik