Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

:D My na Jizni Morave mame sice nejnize polozenou sjezdovku ve Stredni Evrope (Nemcicky), ale na lyzich jsem stala poradne az v sedme tride na lyzaku. Nicmene me to taky chytlo. S manzelem s Jesenicka svitalo na krasne horske casy, ovsem do doby, nez me zacal trenovat, pac to, ze sjedu sjezdovku bez padu, neznamena, ze umim lyzovat :D A tak jsem na sjezdovkach plakala, az se hory zelenaly, dokud jsem nepresla na snowboard na kterem on neumi. Ale stejne mi do toho keca. Tak bud rada za manzela, kterej te nechava v klidu lyzovat :D A Tomikovi to urcite pujde, celej po mamince! ;)

2 0
možnosti
VB

"z Jesenicka"! Fuj hrubka :D

0 0
možnosti
Foto

Ano, někdo to bere i...sportovně :p

2 0
možnosti

Šárko, moc hezky jste to napsala - s láskou: k lyžování i dětem. Já myslím, že když před Tomem pojedete s řízkem na hůlce, tak určitě zvítězíte, a lyže ho chytnou.;-D

4 0
možnosti
Foto

Díky za pochvalu a hlavně za nápad s řízkem! To zaručeně zkusím;-D

2 0
možnosti
Foto

Přečetl jsem si nadpis, zajásal jsem,  a už se mi v hlavě rýsoval příspěvek do diskuse. Pak jsem četl dál, dozvěděl jsem se, že jsem prasák jako ten, co se vozí v bávu, a už mlčím...;-(:-)

2 0
možnosti
Foto

A dočetl jsi to až do konce, nebo jsi to zklamaně zavřel?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,22
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik