Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) no jo, směju se... ale docela by pomohl tříděnej odpad ;-)

1 0
možnosti
Foto

To by museli třídit doma všichni.:-) a třeba sklo a petky, ty zvlášť dávám;-)

0 0
možnosti
Foto

J52a10n 22P36r16a62ž96á93k

18. 11. 2019 19:06

R^Promin, je to ode me vuci Tobe osklive, rehtam se nahlas;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

To je na panáka, Honzo.;-) V sobotu, jo?;-D

1 0
možnosti

Podobné problémy mohou nastat i s 30 litrovými sáčky do odpadkových košů. Jeden se mi (podobně jako vám) roztrhl ve výtahu a když jsem v potu tváře a s plnou náručí odpadků dojel do přízemí, zrovna tam na výtah čekal správce domu. Ideální kombinace.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ono na velikosti nezáleží, spíš na pevnosti.;-D

1 0
možnosti

Oj, to je tedy výživnej zážitek! Jseš statečné děfče. Mě by kleplo:-))

2 0
možnosti
Foto

Jo,měla jsem ještě zapřáhnout ty zvědavý tetky.:-)

Mě kleplo málem taky.

1 0
možnosti
PK

Jo taky je beru jsou dobrý,ale minule jsem dostal červený a nezklamaly,aspoň že se fenka měla;-DR^

1 0
možnosti
Foto

dokonce se po tom ani nepo...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,22
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik