Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty facebookový a instagramový "samohonky" jsou jako mor.:-P;-D

Zvykla jsem si na to u asijských turistů, ale tady mi to nějak nejde...

Jinak my jsme už druhý týden na "maltě", tak ti závidím možnost výletování. U nás to v dohledné době fakt nehrozí.:-/

1 0
možnosti
Foto

Já ti tu maltu ale dost závidím víš.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj. Pěkně se touláš :).

Kdysi jsem tam taky byl, ale ten selfie kámen si nějak nevybavuju.

1 0
možnosti
Foto

To jsi určitě nevylezl až nahoru.. ;-D

Já se toulám ráda. A nejraději sama.:-)

1 0
možnosti
Foto

Skvělá reportáž. Skoro jako bych tam taky byl.

1 0
možnosti
Foto

Před pár lety jsem na Frýdlantské cimbuří vylezl také, den předtím jsem v Libverdě sežral neuvěřitelné množství řízků, bolelo mě břicho ještě dva dny. Ale výšlap je to nádherný. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

příště raději řízky do batohu a sníst až nahoře;-D

1 0
možnosti
Foto

M30i52l43a97n 69V65í11t

12. 7. 2022 0:56

Jsem tvé černé svědomí - se mnou si v cukrárně byla. I já šel letos 1x tůru - omylem. Před 20 lety to byla příjemná procházka na vrchol k rozhledně, nyní boj těla a vědomí. Nadávaly mi všechny orgány i žena. přežil jsem, měj se! :-)

1 0
možnosti
Foto

do cukrárny s tebou kdykoliv:-))

0 0
možnosti
Foto

No jo, to člověk jednou zvedne sedinku z gauče a hned má zážitky.;-D

1 0
možnosti
Foto

Zvedám jí poslední dobou dost často.;-D

1 0
možnosti
Foto

Vrcholu se dá dosáhnout různými způsoby ;-D;-). O padání střemhlav při cestě z kopce či do kopce bych mohla vyprávět, na naší albánské misi jsem se stala nekorunovanou královnou modřin a odřenin z četných pádů po tlamě.

Těším se na nějakou opravdu pohodovou procházku s Tebou.R^R^

2 0
možnosti
Foto

No to musíme! A Kláru vezmeme s sebou.;-D

Albánii docela závidím:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Skvělé, člověk je stvořen pro dobrodružství. Jen malá poznámka - ne vykochat, ale vynakochat.

1 0
možnosti
Foto

Jo, pravda, díky.:-)

Dobrodružství mám v krvi odmalička.;-D

0 0
možnosti

D10a24v58i67d 12V27l71k

11. 7. 2022 16:23

A v ten den se zrodil nový potok.Říkejme od nynějška "Žlutý potok";-D

1 0
možnosti

I80v92a28n44a 74L86a33n29c40e

11. 7. 2022 16:15

To vypadá nebezpečně. Opravdu, na gauči člověku nechybí vůbec nic a ten zadek, jak si libuje: zase kynu, zase kynu...;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak pro děti to zrovna není vhodné místo na výlet.:-) Ale ty endorfiny, když jsem byla až nahoře!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 11,77
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik