Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nenaolejuje-li tě Julie, naolejuji si tě sám!  R^

(Julčo, kam se zase cpeš?!)

2 0
možnosti
ES

Jestli měla ta noční košile taky dlouhý rukáv, tak je váš teď-už-manžel naprostý borec a vy si ho vůbec nezasloužíte!!!   ... Takový úlovek za 99 Kč! R^

Co se týká masáží, tak jisté asijské jsem se naučila a sama bych naslepo nešla k nikomu, koho jsem dopředu neviděla masírovat. Přijde mi to riskantní.

0 0
možnosti
Foto

Měla krátký rukáv:-)

Ty Thajky jsou šikovné, myslím, že byla dost zkušená a že mě to bolelo, způsobila moje šílená blokáda- však píšu...sezení u PC, čtení vleže.. :-)

0 0
možnosti
Foto

abych nic necítila, tak to musí bolet - jo, asi jo, logiku to má;-)

2 0
možnosti
ZM

Tha(jáááuuuu!)ská masáž

1 0
možnosti
Foto

To písmo je fakt průšvih. Už aby to dali do pořádku:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,06
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik