Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

velice podobný příběh jsem prožívala před sedmadvaceti lety. teď, když jsem tu číslovku napsala, tak to vypadá jako by se to stalo málem v jiném životě, přesto si dodnes pamatuju všechno tak, jako by se to stalo včera.

dávej na sebe pozor, ať ten tvůj anděl nemá moc práce ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=SK7Be_3bAxA

1 0
možnosti
Foto

Tu písničku miluju!:-)dík.

1 0
možnosti

No, tedy procházka růžovým sadem by byla rozhodně lepší. Ale zase, když vidím toho tvého anděla strážného?:))Stál by za hřích...:))

Drž se dvojče, co ti síly stačí. Myslím na tebe moc.

Palec nahoru!!!

2 0
možnosti
Foto

Díky, milé dvojče:-)V

Já začínám být nějak sentimentání, sázím víc srdíček, než za celou dobu blogování;-D

1 0
možnosti

Něco mezi nebem a zemí EXISTUJE.Vím to.Důkaz?Jsi tadyV!

1 0
možnosti
Foto

Jsem a budu tady strašit ještě hodně dlouho;-D

0 0
možnosti
Foto

V uff, drobátko jsem se zapotila, Šári... anděl strážnej má v poslední době ňák napilno, v každým případě držím palce, ať je v tvém žití trošku nudněji... drž seV

2 0
možnosti
Foto

Nemám ráda nudu,ale takový adrenalin je taky moc:-)

Díky,Marti, opatruj se:-)V

1 0
možnosti
DS

Šári, jsem šťastná, že máš tak pilné andělíčky strážníčky (upřímně, ať vypadají jakkoliv;-), ač Ti, jako správná kámoška přeju to nej). A teď už jen samá pozitiva a sociální jistoty a témata k blogu ať jsou méně dramatickáR^

2 0
možnosti
Foto

Další téma bude oddechové..jen,co se přestěhujeme;-)

Taky tě mám ráda,ikdyž poslední dobou tvé blogy nečtu- to téma (imigranti)mi už strašně leze na nervy.Ale čtu každý tvůj blog,který není o tom.;-)

0 0
možnosti
Foto

8-oblog mě nepotěšil příběhem;-( ale andělským koncem, tak mu dávám karmu:-)

2 0
možnosti
Foto

No jo, no, život nepíše jen humorné příběhy:-)

1 0
možnosti
Foto

J95a62n81a 65M18a22j28o25v61á

21. 6. 2015 14:33

Nohavica to zpívá pěkně. "Andělé všichni, ať jste nebo nejste, dokud tu stojím sílu mi ještě."

Karma všem tvým andělům. V

4 0
možnosti
Foto

Nohavica je superVR^:-)

A jestli ten můj anděl strážný vypadá jako ten na fotce, tím líp;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,22
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik