Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J31a97r43a 46R17a38n56k

30. 12. 2015 21:21

Zda se, ze to prechazite s humorem, neprijemne je vzdy vyrizovani s policajty a pojistovnou a nekde jsou i rychlejsi, ale piste jako to dopadlo, jsem zvedava, protoze mym pratelum v Praze take pred dvema lety auto ukradli a vyrizovani bylo unavne. Vse nej v Novem roce, Sarko:-)R^

0 1
možnosti
Foto

Vyřizoval vše manžel, u pojišťovny to proběhlo rychle, tam se jen ukázal papír od Policie a zrušili povinné ručení ihned, taktéž na DI.

Ale nevěřím, že se najde.

Díky, Vám také:-)

0 0
možnosti
Foto

To si někdo pomohl.;-) Radši se nebudu moc smát, abych ještě nedopadla stejně...

2 0
možnosti
Foto

Klidně se zasmějte, já už se tomu taky dokážu zasmát;-)

1 0
možnosti
ML

M57a88r44t96i39n 45L68a94c32o

30. 12. 2015 20:39

"Stařičká"? Predstavujem si pod tým pojmom Ford T, alebo (prinajmenšom) Aerovku.:-) Ale môže to byť tým, že jazdím na štyridsaťročnom Trabante. Všetko je relatívne. Pekný večer a šťastný nový rok!

1 0
možnosti
Foto

My jsme zas dřív měli většinou nové, takže 12 let stará mi přišla stařičká:-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem střídal auta, která se nekradou: Fordy a Mazdy.

Nyní mám 2 Škodovky.

Tak doufám, že mne nepotká, to, co Vás.

Pro jistotu jsou pojištěné snad proti všemu, protože jen výměna jednoho předního světla stála pojišťovnu 30.000,-Kč.

Nevím, co Vám poradit, protože Fordy a Mazdy se zase kvalitou nevyrovnají Škodovkám.

Takže Vám asi popřeji hodně zdraví a vše nejlepší do Nového roku 2016 R^

1 1
možnosti
Foto

Děkuji. To,co by se mi líbilo, na to nedosáhneme nikdy (Volvo XC90), ale příště,až bude auto,tak havarijní poj.rušit určitě nebudeme:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že to vidíš takhle pozitivněR^ .....s odstupem týdne .....na Fb padala jiná slovní spojení ;-D Šťastnej a hlavně veselej 2016!

2 0
možnosti
Foto

No, to se tady publikovat nedá;-D

I Tobě šťastnej a veselej, a ať jde kniha na dračku;-) Snad se mi podaří si jí taky objednat.

2 0
možnosti
VK

No jo,oktavie se prej kradou nejvíc,na Jižním Městě by mohli vyprávět.

Tak teď to rumunský auto na renolťáckým podvozku,Dacia,to budou za chvíli přibalovat v Tchibu ke kafi - není drahý a prej spolehlivý.

2 0
možnosti
Foto

Nejen na Jižním městě, i v Liberci. Ano, oktávky se kradou nejvíc, takže příště jdeme do Dacie (třeba nám jí přibalí ke kávovaru);-DR^

0 0
možnosti
Foto

I73v94a78n 64M93a28r96e48k

30. 12. 2015 19:54

Tak tak,možná by se to dalo nazvat "danajský lup" ? ! 8-o

0 0
možnosti
Foto

J16a36n 68P95r61a15ž12á37k

30. 12. 2015 19:51

Uf, to je mi líto, Šárko. Za článek karmaR^

2 0
možnosti
Foto

Honzo, ale jsou horší věci na světě,že jo:-). Mě snad víc mrzí ten náš kocour.;-)

1 0
možnosti

A vidíš, přesto, že pohnutky toho člověka byly víc než šlechetné (jak jsi vyjmenovala), tak mě nenapadá nic dobrého, co by zasloužil. Jedině paci-fik!

Tobě přeji, ať vstup do nového roku je o hodně lepší, a vydrží to celých 366dní.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Díky,Maruško. On bude přestupný, žeáno?;-)

1 0
možnosti
DS

Šári, nezbývá než si opakovat, že na každou "samici vepře domácího" se v kotli voda vaří. A držíme palce, aby se štěstí umoudřilo a nastěhovalo se k vám zpět. A to zdraví pro celou rodinu aby zůstalo V

1 0
možnosti
Foto

:-)Díky,Dáši. Zdraví, zaplaťbůh, slouží nám všem. A to je nejdůležitější, viď;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 23,26
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik