Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

Hlavně, že jte ho dali do kupy, jinak mohla přijít sankce za provoz nezpůsobylého vozidla...:-/

1 0
možnosti
Foto

Viďte, takhle má ten zloděj kliku, že ho nebudou pokutovat za prošlou technickou.

1 0
možnosti
Foto

Zrovna říkali, že se má příští rok zdražovat povinné ručení. A moje reakce? "Hurá, ušetříme":-))

1 0
možnosti
Foto

Co je tady k smíchu, ženská škodolibá?;-D

0 0
možnosti
ZS

...a sakra, co na to říct. Tak jsem ti aspoň dala karmu;-)

3 0
možnosti
Foto

Potěší, dík:-)

Já jsem na to například řekla...ne, radši nic, nebo mě zabanují;-D

0 0
možnosti
Foto

Šárko, tak to je mazec!8-o No u nás zase auto na odpis, člověk si nevybere;-D hlavně zdraví a humor. To přeju Tobě i celé rodince!R^

3 0
možnosti
Foto

Humor mě ještě neopustil, jak vidíš:-)

Díky, také přeji vše nej do nového roku;-)

0 0
možnosti

Tomu dobrákovi ať ruky upadnou, střeva zauzlí a zadusí se rohlíkem!

5 0
možnosti
RE

Abych vás malinko ,,potěšil", tak mi před časem ukradli přímo před domem devítimístnou dodávku. Tedy něco, co vám kromě svezení může přinést i užitek. ,,Naštěstí" plánované opravy za cca 60tisíc už nestačily ,,díky zlodějům" proběhnout.

2 0
možnosti
Foto

Já vím, že nejsme jediní, mě spíš dorazilo, že to bylo zrovna na Vánoce.

A havarijní pojistku včetně pojištění odcizení jsme měli asi rok před tím, pak jsme to vypověděli jako moc drahé..je to s těma pojistkama jasný- dokud platíte, nic se nestane, jakmile pojistku zrušíte, tak se stane;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 23,36
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik