Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sežral to ten zrzoun, proto je tlustej.;-) Měla jsem za to, že peníze vypadnou hned nebo vůbec.8-o

2 0
možnosti
Foto

Nebo napadenej bankomat. To by nebyla žádná novinka. V květnu jsem byla na školení o bankomatech..jak se plní a tak. A říkali i o způsobech napadení, kopírování karty je jen jeden z nich. Prostě ty prachy vylezly hodně pozdě a to se mi nezdá.

3 0
možnosti
JS

Asi bych napsala na vedení banky rozhořčený dopis, ve kterém bych zmínila medializaci a kdyby ani tak za nic nechtěli nést odpovědnost, pak bych podala oznámení ne na pravděpodobného neznámého pachatele, ale na banku z důvodu nedostatečně zabezpečeného hardware. Co je mi jako klientovi po tom, že je jejich zařízení nízkofunkční... :p

4 0
možnosti
Foto

Víš co, Jani, kdyby šlo o 10 tisíc..tak bych se do toho opřela pořádně. Kvůli sedmi stovkám na to prdím. Jak jsem psala, přišli jsme v životě o hodně víc.

1 0
možnosti
Foto

J71a91n 14P85r28a66ž95á52k

17. 10. 2018 18:05

R^Sari, to je fakt k nasr... stvani. Ale vykasli se na to, policajti Ti ty prachy stejne nenajdou, akorat bys s tim mela spoustu nervu navic:-(

1 0
možnosti
Foto

Takže se vykašlat? Co když ten den bylo těch okradených víc? Už jsi slyšel o té falešné přihrádce?

2 0
možnosti
Foto

V tý kocouří bance mám účet víc jak 27 let a neměl jsem jediný problém s ničím. Naopak: Když na cestách platím v různých městech nebo při nějaké internetové platbě zavolají, by autorizovali má zadání a ověřili, jestli karta nebyla ukradena. Dobrý, ne? :-)

1 0
možnosti
Foto

Bývali jsme také klienty. Nemám zrovna hezké zkušenosti. A nejde jen o tenhle bankomat, to byla blbá náhoda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,74
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. právě vyšla!

Seznam rubrik