Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

Šárko, já jsem hamoun. Jak je půl nádrže už čepuji

1 0
možnosti
Foto

To je dobře, že je nás víc, já jsem myslela, že jsem sama takový cvok, že hned jedu k pumpě, když se blížím k půlce nádrže. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Teda nakonec jste to zvládla bravurně. Auto může vypovědět službu kdykoliv, ale mě určitě ne s nedostatku šťávy. Jak začne blikat kontrolka už panikařím a vidím se odstavena někde uprostřed křižovatky. Ale i proto, že mám nafťák, tak musím mít aspoň čtvrtku nádrže. Odvzdušnění nádrže je dost záživné. 8-oR^

2 0
možnosti
Foto

Nemám nafťák a teď si říkám naštěstí.;-D

1 0
možnosti
Foto

To se nám (se synem) stávalo pravidelně a zrovna jako tobě, kde se to nejmíň hodilo. Já naštěstí řidička nejsem, ale ty jeho "kanystrové výšlapy" mu vždycky připomínám.;-)

Mělas štěstí na pohotové lidiR^

2 0
možnosti
Foto

Jé,že ho pozdravuju a aspoň někdo mě chápe;-D

0 0
možnosti
FF

Abych pravdu řekl, při tvém nezodpovědném pechfóglu jsem čekal, že sis zakoupila kanystr, který nemá nalévací hrdélko;-D

No, něco takového se mi fakt ještě nestalo. Možná je to tím, že jsem začal jezdit v době, kdy tolik čerpacích stanic nebylo. Takže buďto mít s sebou nejmíň 10l kanystr, který zabíral místo a smrděl v celém autu a nebo prostě tankovat zavčas. Jinak si to měla fakt daleko. Není nač čekat, stejně benzín nakonec musíš koupit, dřív nebo později, takže tak úplně nevím, proč to necháš až na kontrolku a dokonce oddaluješ dál. Je to nešťastné řešení ve všech směrech, jak pro motor, tak pro tebe. A o co víc vyčerpáš o to víc načerpáš, nic stejně neušetříš a v konečném měřítku je to nakonec vizuálně větší zásah do peněženky.

Ale dělej, jak myslíš....máš ráda adrenalin a sucho, tak si ho měj, ale až ti odkráčí motor nebo ti někdo ustřelí čumák a ty budeš platit vše...tak pak se ti to teprve vymstí, Jaromíre!;-D

3 0
možnosti
Foto

Adrenalin došel;-D a sucho ráda fakt nemám.;-D

1 0
možnosti
DP

TVL na to bych neměla nervy.:-)

1 0
možnosti
Foto

Na poště se stávají větší horory,jsme zocelené,ne?:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Poučena z domova, že tam vždycky ještě něco je, zkysla jsem jednou za rohem od pumpy. Být blondýna, bylo by to dokonalé.;-D

1 0
možnosti
Foto

No jo, stane se. Buďte ráda, že to nebyl diesel, tam to může být dost drahé (odvzdušnění čerpadla).

1 0
možnosti
Foto

Nikdy jsem nafťáka neměla,tak nevím. Vlastně teď už vím. Nepořizovat;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Kámoš měl kdysi flašku poslední záchrany. Nedotknutelný litr benzínu, který snad nakonec prodal i se svým autem:-)

2 0
možnosti
FF

Záleží na tom, kdy to kdysi bylo...v dávnějším kdysi by mu nějaký litránek při stávajících vzdálenostech pump moc nevypomohl;-D

1 0
možnosti
LH

Jezdím už 40 let a v autě nikdy nesmí chybět kanystr s benzínem, který při prvním tankování ihned doplním.To je jedna věc a druhá.Jakékoliv koupené auto jsem si hned na začátku otestoval kolik km dojede na rozsvícenou kontrolku.Takže takováto situace mně ještě nezaskočila.

1 0
možnosti
Foto

Tohle auto právě otestované bylo. Tohle byla zrada. Ale chtěla jsem ten den už natankovat:-) jen jsem myslela,že do práce ještě dojedu.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,07
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik