Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

V, Šárko, to je tak krásný: on měl v sobě klid, cítil ho ze zvířat a zvířátka zase z něj...... ,učit se od našich dětí, to považuji za darV. Moc děkuju za blogR^;-)

3 0
možnosti
Foto

Bylo to krásný, i když občas bych ráda i jinej program, než kozy;-D

1 0
možnosti
Foto

Jsem jako děcko moc rád u tety pásl krávu a poklízel zvířata. Chlív mě lákal, nesmrděl mi a zvláště sezení ve žlabu, kdy kráva žrala byla atrakce, protože mě parkrát oblízla. A od té doby k moři nejezdím, takže stejný případ:-) Dodnes když někde krávy, tak zastavím a pokecám. Zvláště v horách, tam na pastviny patří.

1 0
možnosti
Foto

A fotíš;-)

Vystudovala jsem zemědělku a praxe v kravine mi nikdy nevadila. Akorát si od nás lidi v buse pak odsedávali;-D

0 0
možnosti
PK

No mám to taky tak a jsem o mnoho generací vzdálený, jen ten pud sebezáchovy pokud jdu mezi zvířata je trochu větší...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

On by vlezl neohroženě i mezi býky;-D nedávno jsem ho musela držet, aby tam fakt nevlezl. A to dostal i pecku z drátu. Nic, co by ho rozhodilo;-D

0 0
možnosti
Foto

J53a40n 86P56r56a69ž45á85k

22. 10. 2019 11:19

R^Šári, canisterapie, felinoterapie a hipoterapie jsou známé a léty prověřené metody léčby zvířaty. Proč by to tedy nemohlo podobně fungovat i u koz nebo ovcí? Jestli tohle Tomáškovi pomáhá a může ho třeba někam posunout, zkusil bych se na Tvém místě na to zaměřit víc. Zvířata mají nějaký smysl navíc a dokáží odhadnout vlastnosti konkrétního člověka a podle toho k němu přistupovat, zvlášť pokud jsou na lidi zvyklá nebo k tomu dokonce cvičená:-)

5 0
možnosti
Foto

Však se zaměříme.;-) Už se na tom pracuje.

1 1
možnosti
ML

M30i68l24a89n 33L43i12b80a85l

22. 10. 2019 11:14

Máme malé hospodářství, proto zcela chápu nadšení ze zvířat, k nám chodí děti z celé vsi. Jen to slovo farma mi leze krkem. Farma je dnes hospodářství o pěti slepicích i 500 kozách. Máme tolik krásných slov, které vystihují i velikost chovu, Hospodářství, statek, usedlost. Karel Čapek by plakal, jak nám mizí slovní zásoba. Alespoň že prcek bude sedlák a ne farmář.

7 0
možnosti
Foto

R^

Mně to přijde prašť jak uhoď. Sedlák, nebo farmář, hlavně, že ho to bude bavit.:-)

Slepice kvůli vejcím taky nesmí chybět.

Máte i kravku?

1 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,74
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik