Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

možná se ptám hloupě, ale proč jste z pardubic do Liberce nejela přímo ? ve 13:03 jezdí Arriva

2 0
možnosti
Foto

Neptáte se hloupě. Protože jsem potřebovala do Prahy:-) Jinak bych samozřejmě Arrivou jela.

0 0
možnosti
JB

je pro informaci, i Chocně spadla trolej. podobně jsme čekali na letadlo v Toulouse. odlet v devět večer, nakonec se letělo v šest ráno. aspoň nám dali bagetu a kelímek vody

1 0
možnosti
Foto

Tak já si bagetu musela koupit za svý:-))

0 0
možnosti
Foto

A Šárka pětadvacetkrát opíše „Z Pardubic do Liberce nejezdíme přes Prahu, ale přes Mechov!“ a dá to doma všem lidským členům rodiny podepsat.

5 0
možnosti
EB

z Perníčkova do Líbrce vždycky přes Hradec Mechový ! ;-)

1 0
možnosti
LV

Nějak mi uniká pointa...

0 2
možnosti
Foto

Pointa je tak skrytá, že ji ani google nenajde.

1 0
možnosti
LH

Hlavní problém byl bohužel u SŽDC...

0 0
možnosti
Foto

Já chápu, že vykolejený vlak + spadlé trakční vedení se nedá opravit a vyřešit za hodinu, proto to beru s humorem, i když jsem si tam taky párkrát zanadávala. Prostě - stane se. A námět na blog je na světě.:-)

2 0
možnosti
Foto

Kdybys chtěla další 2-3v1, máme jich v práci asi 3 pytle. Dary za objednávky už ani nevím čeho. Ani jedna to nepijeme.;-D

1 0
možnosti
Foto

Já jen ve stavu nouze.;-D ale díky.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Směju se a je mi vůči Tobě trochu blbý to přiznat;-D

4 0
možnosti
Foto

Za ten ďábelský smích mám u tebe panáka, jasný;-D

1 0
možnosti
Foto

Šárko, ty jsi sekeru neměla, zato vlak ji měl pořádnou. 8-o San Piego to je moje město. V něm si chodím, potácím se a někdy nejsem zas tak dobrej.

2 0
možnosti
Foto

:-)a co teprve ti, co v těch vlacích jeli. Náhradní doprava byla prý také nedostatečná, říkal Ruda z Ostravy na Instagramu.

2 0
možnosti
Foto

Bereš to tedy ještě sportovně Šárko:-), i vtipně chvílemi. A víš, co bylo za problém? R^

3 0
možnosti
Foto

Vím. Vykolejený vlak a porouchané trakční vedení.

Jak chvílemi?;-D sem myslela, že je to vtipný celý.;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 25,57
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik