Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Bartoňová již řadu let nám předhazuje své kontroverzní blogy stylem, jako že hází perly svi... A po vzoru všech "hrdinů" stojících si za svým a schopných si obhájit své názory a postoje diskusi neotevírá.

Kdyby tu diskusi měla otevřenou, doporučil bych jí aby propagovala rozdávat žákům břidlicové tabulky a nebo ještě lépe hliněné s "tvořítky" na klínové písmo.

Jistě mne tu někdo doplní, ale třeba existuje jeden fantastický tvůrce výukových her pro děti právě pro tablety - a kéž by bylo více takových schopných a kreativních a společensky odpovědných (na rozdíl od paní Bartošové) jako je tento autor, který vlastně začal dětský výukový software tvořit pro své vlastní děti, pokud se pamatuji.

0 0
možnosti
Foto

Souhlas! R^ Paní Bartoňová bojuje s karikaturou, kterou sama nakreslila. Tak extrémní pozice, proti kterým se tam vymezuje, nikdo nezastává.

3 0
možnosti
Foto

Cítím v tom nostalgii po starých časech, se kterou ale souhlasí hodně lidí (dle výše karmy).

Díky:-)

0 0
možnosti
RR

R75o56m81a15n 89R28y69b19á91r

18. 10. 2013 13:15

tak nějak hodně mimo mísu, že. Ten blog byl přece o úplně něčem jiném.

0 0
možnosti
Foto

Četl jsem oba a řekl bych, že tento je docela adekvátní odpověď na onen.

8 0
možnosti
VT

Průkopníci to mají těžké. Dělal jsem zkoušku u firmy http://www.unicorncollege.cz/ na iPadech. Dvoum zkoušeným selhala technika před koncem testu a museli ve stresu jet na opakování. Když se dříve dělaly zkoušty formou testu na papír a kontrolovaly se mřížkou, trvalo to kratší dobu, bylo zapotřebí méně lidí na obsluhu a celá atrakce byla podstatně levnější. Takže pokrok za každou cenu není přínosem.

1 0
možnosti
Foto

;-D Tak to mně zas jednou na mezinárodní konferenci vypnuli elektriku. Bylo půl osmé večer, tma jako v ranci a já musela odprezentovat svůj příspěvek bez projektoru a při svíčkách. Jó, máte pravdu, průkopníci to mají těžké, ale pokrok nezastavíš :)

3 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Tebou! Jsem dysgrafik a slohy jsem psala tiskcím. Jednou jsem dostala pětku, protože rukopis nebyl k přečtení. JÁ, jo:-)! Tablet do každý lavice, říkám!

1 0
možnosti
Foto

Tfuj, já četl do každý levice...;-D

0 0
možnosti
PV

P54a54v35e51l 29V70é40b90r

18. 10. 2013 13:05

Stejně se mi líbí ti horlivci, co by zakázali modernější technologie ve škole. Žák se přece má naučit, jak naštípat pazourkovou sekeru, jak ulovit mamuta a z teorie snad zacházení se sekeromlatem. Počítače fuj!

2 1
možnosti
Foto

Ale jo, souhlasím s Tebou R^

0 0
možnosti
Foto

Jsem rozhodně pro moderní technologie ve škole. Doba je vyžaduje, tak proč by se s  nimi děti neměly učit zacházet už od mala? A vůbec to nemusí být na úkor "ručního" psaní. Dá se to skloubit, stačí chtít.

Tablet může fungovat i jako čtečka, takže kdyby děti měly touhu číst, e-knih je nepřeberně a stále jich přibývá.

A taháky byly jsou a budou, ale jak správně podotýká paní Koutková, lze i tohle mít z velké části pod kontrolou... :-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Šáry, písemku žák učiteli odešle, bude-li se jednat o test, lze jej i elektronicky vyhodnotit. Taháky žák nepoužije, alespoň ne ty z počítače, pokud bude propojen s učitelským počítačem, což lze zařídit. Pokud se učitelé naučí nové technologie správně využívat, jsem přesvědčena, že to může vést dokonce i k tomu, že děti už o počítače nebudou mít takový zájem v rámci svého volného času :)

6 0
možnosti
Foto

To je nápad- odešle mailem:-)R^

Já moderní technologie vítám, vracet se zpět nemá cenu. Se čtením jsou děti na štíru,ale buď chtějí,nebo nechtějí číst, to žádné tablety neovlivní. Knížek, co by je zajímalo, je pořád dost.

2 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,56
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik