Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J11a11n 90A81n62d84r77l89e

28. 12. 2022 17:46

u me jeste poprve neprobehlo, ale mam cas, to jiste teprve prijde...:-PR^

1 0
možnosti
Foto

Určitě! Držím palce až do Prahy.:-)

0 0
možnosti
Foto

taky jsem se nechal nachytat nadpisem:-)

1 0
možnosti
Foto

Vy chlapi, jak lehce se necháte nachytat.:-)

0 0
možnosti
MB

Napoprvé je to skvělé. Moje první vánočka vypadala hůř. Tedy vypadala o trošku líp, doma se vždycky vánoček peklo několik a tak jsem pomáhala s pletením, ale byla tuhá jako houžev. Pak mi babička poradila: Když si vezmeš recept z kuchařky, dej tam polovinu tuku a polovinu cukru, jinak ti to pořádně nevykyne.

1 0
možnosti
Foto

:-)ta nějak to bývá s recepty ve většině kuchařek. Vždycky jsem si ty gramáže pak uzpůsobila dle sebe.

0 0
možnosti
Foto

Za přání děkuji a přeji to samé!!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně zdraví, Horste.:-)

0 0
možnosti
Foto

Moje poprvé bylo v pekařství, s novou dobou v super nebo hypermarketu. Funguje to už 50 let. Hluboký obdiv autorce i některým diskutujícím dámám.R^

2 0
možnosti
Foto

Je toho hodně, co ještě neumím:-)

Dík za palec a komentář.:-)

0 0
možnosti
IL

I92v61a77n45a 27L76a40n23c97e

27. 12. 2022 22:25

Vánočka je perfektní a hned bych si kus ukrojila. Ale syrové těsto mne nikdy nenapadlo jíst, to slyším poprvé. Ve vánočce mám ráda rozinky, které jsem vydlabávala:-)

1 0
možnosti
Foto

Uždibovala jsem od mala, jak těsto na vánočku, tak na cukroví:-)

Ale to kynuté mi večer udělalo v břiše pěknou paseku.

Rozinky právě nemusím.:-)

0 0
možnosti
Foto

Blbě to kynulo kvůli chybějícímu cukru.;-) Já si nepamatuju, kdy jsem ji pletla poprvé, zato si pamatuju děsné zklamání. Máma ji nakrojila dřív, než jsem se upečenou stačila pokochat (pekla se, když už jsem musela jít spát). A pak už prostě nebyla celá.;-(;-(;-(

1 0
možnosti
Foto

Cukr tam byl, jedna lžička v kvásku.:-)

To by mě dožralo;-D

1 0
možnosti
Foto

Paráda! ;-)

Hned bych si kousek (nebo víc než kousek) dala! ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Přišla jste pozdě.;-D

Dík za čtení.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Tak úplně dokonalá na vzhled není, ale pokud byla upečena s láskou, máte jedničku s hvězdičkou!

2 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli s láskou, ale byla to výzva.:-)

Dokonalé bývá nudné.:-)

1 0
možnosti
JP

Dobrá vánočka je majstrštyk a má matka i manželka v ní vynikaly takovou měrou, že jsem jakýkoli pokus o vlastní dílo vzdal už ve stádiu pokusu. U vánoček jsem byl navždy degradován do pomocné funkce likvidátora. Tu však, Šárko, vykonávám svědomitě, do posledního drobečku. Od dětství z vánoček oždíbávám mandle a jsem za to desítky let plísněn, nikdy však odrazen. Čerstvý kus pojídám samostatně, starší plátky mažu máslem a povidly. Vánočka je též jedno z mála jídel, k nimž nepřipíjím pivem, ale vždy čajem nebo studeným mlékem. A poklidný zbytek vánoc a Nový rok plný později splněných předsevzetí přeju, Šárko.

1 0
možnosti
Foto

Tobě také, Josefe, likvidátore:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,32
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik